Ring +45 70 220 456 Få et tilbud

Nedpakning og opmagasinering af indbo

Der kan opstå særlige tilfælde, hvor det kan være nødvendigt for udlejere, boligselskaber og kommunale myndigheder at få ryddet en bolig og opmagasineret ejerens indbo i en given periode. Det kan for eksempel være i forbindelse med dødsfald, udsættelse, misligholdelse af lejemål eller andet, der kræver en rydning af lejlighed eller hus.

Vi hos Super1Rent forstår, at disse situationer kan være ømtålelige, og derfor vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig eller jer med at gøre nedpakningen og opmagasineringen af indbo lettere. Nedenfor kan du læse mere om, hvordan vi varetager de forskellige situationer.

  • Professionel nedpakning til nedpakning af dit hjem

    Det kan være en svær og følelsesladet situation at skulle tømme et hus eller lejlighed. I tilfælde af at du står i en situation som nævnt ovenfor, har vi kompetente og troværdige medarbejdere, der formår at handle med diskretion og omsorg. Super1Rent tilbyder professionel nedpakning af indbo og efterfølgende opmagasinering i 3 måneder – uanset boligens stand. Alt dette gør vi naturligvis i tæt samarbejde med kommunen eller udlejer, hvis det er nødvendigt.

    Ved dødsbo vil afdødes effekter blive opbevaret i 3 måneder. Inden for denne periode vil pårørende have mulighed for at se indboet igennem og sortere ønskede ejendele fra, hvorefter resten vil blive kasseret.

    Ved udsættelse af lejemål opbevares indboet i 3 måneder, hvorefter det kasseres eller sælges på auktion, medmindre ejeren har tilbagekøbt ejendelene ved at betale boligforening eller udlejer det skyldige beløb.

  • Hurtig responstid ved akut brug for nedpakning

    Super1Rent har mulighed for at varetage opgaver med meget kort tidsfrist, og vi garanterer et fleksibelt og professionelt personale, som forstår den følsomme situation, der kan opstå ved at skulle tømme en lejlighed eller et hus.

    Alle opgaver løses med fokus på kvalitet og effektivitet, og vores medarbejdere har stor erfaring med denne type af opgaver – du kan være helt sikker på, du er i trygge hænder. Nedpakningen foregår altid så hensynsfuldt som muligt. Vi tager vores tavshedspligt meget alvorligt, og vi håndterer alle opgaver med stor omtanke, så ingen kommer i klemme.

    Skulle der efterfølgende være behov for rengøring af lejemålet eller klargøring til håndværkere, så hjælper Super1Rent også gerne med dette. Vi har stor erfaring indenfor flytterengøring, og der er ingen rengøringsopgave, vi ikke kan klare. Du kan være helt sikker på, at vi sammen kan vi finde den løsning, du har brug for.

Få et uforpligtende tilbud

Ønsker du et uforpligtende tilbud eller har du spørgsmål, så skal du være velkommen til at kontakte os her nedenfor eller på telefon 70 220 456.

Super1Rent