Nedpakning samt opmagasinering af indbo

I særlige tilfælde kan det være nødvendigt for udlejere, boligselskaber og kommunale myndigheder at få ryddet en bolig og opmagasineret ejerens indbo i en given periode. Det kan for eksempel være i forbindelse med dødsfald, udsættelse, misligholdelse af lejemål eller andet, der kræver en rydning af lejlighed eller hus.

En sådan situation kræver kompetente og troværdige medarbejdere, der formår at handle med diskretion og omsorg. Super1Rent tilbyder professionel nedpakning af indbo og efterfølgende opmagasinering i 3 måneder – uanset boligens stand – og naturligvis i tæt samarbejde med kommunen eller udlejer.

Ved dødsbo vil afdødes effekter blive opbevaret i 3 måneder. Inden for denne periode vil pårørende have mulighed for at se indboet igennem og sortere ønskede ejendele fra, hvorefter resten vil blive kasseret.

Ved udsættelse opbevares indboet i 3 måneder, hvorefter det kasseres eller sælges på auktion, medmindre ejeren har tilbagekøbt ejendelene ved at betale boligforening eller udlejer det skyldige beløb.


Hurtig responstid samt professionel håndtering

Super1Rent har mulighed for at varetage opgaver med meget kort tidsfrist, og vi garanterer et fleksibelt og professionelt personale, der forstår den følsomme situation, der kan opstå ved tømning af lejlighed eller hus.

Alle opgaver løses med fokus på kvalitet og effektivitet, og vores medarbejdere har stor erfaring med denne type opgaver. Nedpakningen foregår altid så hensynsfuldt som muligt, vi tager vores tavshedspligt meget alvorligt og vi håndterer alle opgaver med stor omtanke.

Skulle der efterfølgende være behov for rengøring af lejemålet eller klargøring til håndværkere, så hjælper Super1Rent også gerne med dette.