Flytterengøring af lejligheder

Professionel flytterengøring

Ved fraflytning af lejligheder er der en lang række af opgaver, der skal klares, inden nye ejere kan flytte ind. En grundig rengøring er en af opgaverne, men det kan også være nødvendigt med en større koordinering mellem forskellige håndværkere. Super1Rent tilbyder en fleksibel og professionel flytterengøring og kan desuden agere projektkoordinator i forbindelse med de opgaver, der måtte være ved en fraflytning.

Vores medarbejdere går grundigt til værks, og vi tilbyder alt fra håndværkerrengøring til totalrengøring af særligt beskidte lejligheder. Med en opgaveportefølje på 50-80 lejligheder hver 14. dag har vi stor erfaring med rengøring ved fraflytning.

Almindelige opgaver kan være afkalkning af badeværelsesgulv, rengøring af komfur, køleskab, toiletkumme og lignende samt traditionel rengøring, mens større rengøringsopgaver kan forekomme ved misligholdte lejligheder.


A- og B-ordning

Uanset om boligforeningen har en A- eller B-ordning klarer Super1Rent rengøringen ved flytning.

A-ordningen giver 14 dage til at klargøre lejemålet, og i løbet af den tid skal håndværkere samt Super1Rent sørge for at ordne alle aktuelle opgaver.

Ved B-ordningen er den korte tidsfrist et presserende element, der håndteres professionelt af Super1Rent på følgende måde: Køkken, bad og stue rengøres på dag 1, så de nye beboere kan bruge boligens vigtigste rum med det samme. Dagen efter rengøres resten af lejligheden. Super1Rent sørger for at opgaven er løst tilfredsstillende, før de afslutter sagen.

Personalet hos Super1Rent er imødekommende, fleksible og yderst professionelle, og de tager naturligvis hensyn til de nye lejere.


Dokumentation for rengøring

For at sikre fuld tilfredshed hos både boligforening og lejere billeddokumenterer Super1Rent alle opgaver vedrørende flytterengøring i de boliger, hvor det er nødvendigt.

Der tages før- og efterbilleder af alle områder samt inventar som for eksempel komfuret. Boligforeningen kan få udleveret al dokumentation – anmodning om udlevering af dokumentation skal ske indenfor 1 år.

Dokumentationen foregår ved brug af før- og efterbilleder, timeforbrug samt tidspunkt for rengøring.